Kategorijos

Informacija

Gamintojai

Prekių pristatymas ir Atsiskaitymas

1. Prekes Pirkėjui pristato transporto įmonė. Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvoje 0 EUR*

1.12 Už prekes galite atsiskaityti pavedimu pagal išankstinę sąskaitą sugeneruotą elektorninės parduotuvės patvirtinus užsakymą arba mums Jums el. paštu..

1.13 Už prekes galite atsiskaityti grynais atsiimant prekes iš kurjerio.

1.14 Prekes galite pirkti lizingu "Moki Lizingas", susisiekite su mumis ir suderinsim sąlygas info@zidiniaikatilai.lt  +37063025557.

1.2. Prekė pristatomos iki durų, užnešimo paslauga neteikiama.

1.3. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu ne ilgiau kaip per 5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesniame sakinyje nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Prekių pristatymui į Kuršių Neriją taikomi papildomi mokesčiai.

1.4. Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodoma Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu arba telefonu, Pirkėjo nurodytais registracijos formoje.

1.5. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę.

1.6. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima pats Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

Atmintinė pirkėjui priimant prekes iš kurjerio:

  • Nepasirašykite siuntos priėmimo/perdavimo akto (P.O.D.) tol, kol neįvertinsite visų pakuočių išorės. Pastebėję pakuotės pažeidimus (įlenkimai, aplamdymai, įplyšimai ir pan.) būtinai įtraukite pastabą apie pažeidimus į siuntos priėmimo/perdavimo aktą.
  • Nepasirašykite siuntos priėmimo/perdavimo akto (P.O.D.) tol, kol neįsitikinsite, kad pakuočių kiekis nurodytas dokumente atitinka Jums pristatytą pakuočių kiekį. Padėklas (paletė), kuris yra apvyniotas pakavimo plėvele, yra lygus vienai pakuotei.
  • Siuntos priėmimo metu dalyvaujant kurjeriui atidarykite pakuotę ir įsitikinkite, kad prekė yra nepažeista. Aptikus pažeidimus, užfiksuokite pažeidimus siuntos priėmimo/perdavimo akte (P.O.D.) ir susisiekite su UAB „TECHMADA“ arba atsisakykite priimti siuntą.
  • Pasirašant priėmimo/perdavimo aktą (P.O.D.) klientas patvirtina, kad prekės yra apžiūrėtos nuėmus pakuotę ir išorinių prekės pažeidimų nėra.
  • Jei prekės priėmimo metu į siuntos priėmimo/perdavimo aktą (P.O.D.) nebuvo įtrauktos pastabos dėl pakuotės/prekės pažeidimų, tolimesnės pretenzijos nėra priimamos.